دانلود pdf رمان ایرانی
مسیر فعلی شما در سایت دهکده دانلود بخش دانلود کتاب :
دانلود کتاب-->>> دانلود رایگان کتاب-->>> دانلود کتاب رمان و کتاب داستان-->>> دانلود pdf رمان ایرانی

دانلود pdf رمان ایرانی

  • نام کتاب : رمان ایرانی
  • ژانر کتاب : دانلود کتاب رمان و کتاب داستان
  • نام نویسنده : تعدادی از نویسندگان بزرگ
  • انتشارات کتاب رمان ایرانی : جمعی از منتشران
  • سایز کتاب رمان ایرانی : متفاوت
  • نوع فایل دانلودی : کتاب های رایگان pdf و یا خرید فیزیکی موجود است
  • زبان کتاب : فارسی
  • تاریخ درج : 2021-12-19 22:54:42
  • تاریخ بروزرسانی : 2023-07-15 07:15:05
  • منتقد و ارسال شده به وسیله : یاشار ایوبی
  • امتیاز منتقد به رمان ایرانی : 10

دانلود pdf رمان ایرانی

در این مقاله می خواهیم شما را با نمونه هایی از رمان های پرفروش و محبوب ایرانی از جمله کلیدر، چشم هایش، سمفونی مردگان، همسایه ها، چراغ ها را من خاموش می کنم، بوف کور و غیره آشنا کنیم. بسیاری از شما با خوانندگان بزرگ ایرانی از جمله صادق هدایت، محمود دولت آبادی، احمد محمود، بزرگ علوی، عباس معروفی، رویا پیرزاد و غیره آشنا هستید. رمان هایی که در بین رمان ها و آثار بزرگ ادبی جهانی به زیبایی و هنرمندی درخشیده اند و به چندین زبان در سراسر دنیا ترجمه شده اند. و جای بسیار مطرح و بزرگی را در بین رمان های بزرگ جهانی دیگر پیدا کرده اند. اگه به دنبال مطالعه و یا دانلود pdf رمان ایرانی بسیار معروف و محبوب هستید، در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

رمان ایرانی کلیدر

رمان کلیدر یکی از برگزیده ترین و مشهورترین رمان های ایرانی ست که در ده جلد و پنج کتاب ( هر کدام حاوی دو جلد) نوشته شده است. این اثر بزرگ، تاکنون به بسیاری از زبان های مختلف دنیا ترجمه شده است و توجه بسیاری از مخاطبین را در سراسر دنیا، به خود جلب کرده است. این رمان زیبا نوشته ی نویسنده بزرگ و مفتخر ایرانی، محمو دولت آبادی ست. که بی شک بسیاری از شما، با این نویسنده و آثار بزرگش آشنا هستید. کلیدر در واقع نام کوهی در حوالی سبزه زار است که اطراف آن نیز عده ای زندگی می کنند. در ابتدای اولین جلد این رمان با شخصیتی به نام مارال آشنا می شوید که پدرش و نامزدش را گرفته و به دلیل اتهام دزدی که به آنها زده اند، به زندان برده اند. از این رو مارال، بسیار تنها و غریب است و هیچ کسی را ندارد. به همین خاطر، راهی دیار عمه ی خود می شود و در آنجا با پسر عمه ی خود با نام گل محمدازدواج می کند. گل محمد در واقع قهرمان این داستان است که به همراه برادران و عموی خود در مقابل ظلم و زورگویی می ایستد و ماجراهایی در این بین اتفاق می افتد. رمانی طولایی و بسیار جذاب و خواندنی ست و حوادث آن جوری استادانه و با مهارت در پی هم نوشه شده اند که ناخواسته خواننده را ساعت های طولانی در خود فرو می برد. رمان بسیار زیباییی است و مطالعه  و دانلودش را به شما دوستان عزیز خواننده پیشنهاد می کنم.

دانلود pdf رمان ایرانی چشم هایش

رمان چشم هایش بزرگ ترین و معروف ترین اثر نویسنده بزرگ کشورمان، بزرگ علوی می باشد. درون مایه و محتوای اصلی این داستان درباره نقاشی فردی سیاسی به نام ماکان می باشد که تبعید شده و در نهایت در تبعید دار فانی را وداع می گوید. در این بین شخصیت دیگری از داستان به نام آقای ناظم، که از طرفداران وی است به دنبال کشف راز مرگ مشکوک او می باشد که همه اش در یک نقاشی با نام چشم هایش که در واقع تصویر چشم های یک زن است، پنهان شده است. رمان بسیار بی نظیری ست و یکی از پرفروش ترین و جزو بیشترین دانلود pdf رمان ایرانی های بزرگ ایران و جهان به حساب می آید.

رمان ایرانی اثر تعدادی از نویسندگان بزرگ

رمان ایرانی سمفونی مردگان

رمان سمفونی مردگان از آن دسته رمان هایی ست که تاکنون بسیار پر فروش و پر مخاطب بوده است و با استقبال بی نظیری از خوانندگان در سرا سر جهان رو به رو بوده است. این رمان بسیار زیبا و دوست داشتنی اثر نویسنده معروف و نامی کشورمان عباس معروفی است که با انتشار این رمان بسیار محبوب و مشهور شده است. خلاصه این داستان درباره خانواده ای است که در اردبیل زندگی می کنند و همانطور که از اسم این داستان پیداست، دچار غم و اندوه بسیاری در زندگی خود شده اند. این خانواده چها فرزند با نام های آیدا و آیدین( که دو قلو هستند)، اورهان و یوسف داشته اند و وضعیت مالی خوبی دارند. ولی متاسفانه حوادث ناگواری برای فرزندان این خانواده پیش می آید. لذت مطالعه ی این داستان خواندنی و جذاب را به شما دوستان خواننده می سپارم.

دانلود pdf رمان ایرانی چراغ ها را من خاموش می کنم

تا کنون رمان های زیادی از نویسنده ی معاصر و محبوب کشورمان، زویا پیرزاد، نوشته و منتشر شده است و مخاطبان و طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است. یکی از آثار معروف وی، رمان چراغ ها را من خاموش می کنم می باشد که در سال 1380 منتشر شد و بارها بارها به دلیل استقبال بی نظیری که از این کتاب شد به چاپ رسیده است. در واقع یکی از مشخصه ی اصلی تمامی رمان های زویا پیرزاد این است که به تشریح و توصیف زندگی زنان ایرانی پرداخته است. در این رمان نیز به توصیف زندگی کلاریس که اصالتا زنی ارمنی است و به همراه فرزندان و شوهرش در محله ای به نام بوارده آبادان، زندگی می کنندف پرداخته است. کلاریس در ابتدای داستان و در ظاهر زنی بسیار معمولی ست که با شوهر و فرزندانش مانند تمامی خانواده های دیگر به زندگی معمولی خود می پردازد ولی در ادامه ی این داستان، کم کم داستان جوری رقم می خورد که شخصیت اصلی و طرز فکر این زن به زیبایی به تصویر کشیده می شود. رمانی ماجراجویانه و بسیار جالب است که هر لحظه خواننده را با اتفاق متفاوتی رو به رو می سازد و در خود فرو می برد.

رمان ایرانی همسایه ها

رمان همسایه ها یکی از آثار بزرگ و شاهکار های ادبی نویسنده ی بزرگ و مردمی کشورمان، احمد محمود می باشد که در سال 1353 چاپ و منتشر شده است. خلاصه ی این داستان در باره پسری به نام خالد است که در شهر اهواز زندگی می کند. به سیاست علاقه مند است ولی در این زمینه بسیار نوپا ست. وی در نهایت با علاقه و میلی که از خود نشان می دهد، وارد دنیای سیاست می شود ولی در این گیر و دار عاشق زنی می شود که باید به خاطر او وظایف خود را زیر پا بگذارد از این رو بر سر دوراهی عشق و وظیفه گیر کرده است و در نهایت این تردید و دو دلی عاقبت خوبی را برای او رقم نمی زند و سر از زندان در می آوردو ادامه ی ماجرا اتفاق می افتد. رمان جالبی ست و سبک خاص خود را دارد. اگه به دنبال رمان ایرانی ماجراجویاینه و مهیج هستید. این داستان، می تواند انتخاب خوب و مناسبی برای شما باشد.

کتاب پیشنهادی : '. دانلود pdf کتاب قلبمان را به روی مردان بگشاییم سوزان جفرز .'


دانلود pdf رمان ایرانی شوهر آهو خانوم

رمان شوهر آهو خانوم از علی محمد افغانی نویسنده ی بزرگ و مشهور جهانی، از آن دسته از رمان هاست که با وجود طولانی بودن، چنان حوادث و اتفاقات در آن استادانه و با هنرمندی خاصی به دنبال هم نوشته شده اند که خواننده را تا انتهای داستان در خود فرو می برند. این داستن بارها و بارها چاپ شده است و جزو یکی از پرفروش ترین کتاب های سال به حساب آمده است.محتوای این رمان ایرانی ، داستان زندگی مردی ست که در واقع شوهر آهو خانوم( زنی خردمند و متواضع) می باشد و در حجره ی خود کار می کند ولی در این بین عاشق یکی از مشتری های خود، زنی به نام هما می شود و این عاشقی مشکلات زیادی را هم برای او و هم برای آهو خانوم پیش می آورد. وقایع در این داستان بسیار زیبا و با هنرمندی تمام، توصیف شده اند و همین مشخصه داستان را بسیار جذاب تر و خواندنی تر نیز کرده است.

 رمان ایرانی بوف کور

رمان بوف کوربزرگترین و برگزیده ترین اثر ادبی صادق هدایت است که به سبک خاصی توسط این نویسنده ی بسیار برجسته و مهم نوشته شده است. این رمان سبک فراواقع گرایانه دارد و در واقع در دو قسمت نوشته شده است. و تمامی داستان از زبان راوی داستان که اول شخص است به رشته ی تحریر درآمده است. این رمان در واقع افکار پریشان و پندارهای آشفته ی راوی داستان را درباره ی حوادث و وقایع اطراف او بیان می کند. داستان زیبا و در عین حال مرموزی دارد که بهتر است چندین و چند بار خوانده شود تا درون مایه ی اصلی داستان را متوجه شوید.

دانلود pdf رمان ایرانی سگ ولگرد

رمان سگ ولگرد نیز یکی دیگر از شاهکارهای بزرگ ادبی صادق هدایت است که به صورت مجموعه ای از چند داستان گرد آوری شده است. رمان کوتاه و در عین حال بسیار بی نظیری است. اگر با آثار ادبی صادق هدایت آشنا باشید، می دانید که سبک ادبی و نوشتاری این نویسنده بزرگ، متفاوت و بسیار تامل برانگیز است. رمان های صادق هدایت در عین زیبایی بسیار مرموز و می توان گفت پیچیده هستند که این رمان ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تاکنون این رمان به زبان های مختلفی ترجمه شده است و جزو پرفروش ترین کتاب های دنیا به حساب می آید.

رمان ایرانی پاییز فصل آخر سال است

رمان پاییز فصل آخر سال است که با وجود اینکه اولین اثر ادبی و هنری نسیم مرعشی به شمار می رود ولی با استقبال بی نظیری رو به رو شده است و توجه بسیاری از مخاطبان را به خودجلب کرده است و در واقع همین یک اثر به تنهایی باعث معروفیت داستان و نویسنده ی این داستان شده است. این رمان ایرانی  درواقع خلاصه ی داستان زندگی سه دختر با نام های روجا، لیلی و شبانه می باشد. می توان گفت، این داستان، دارای دو بخش است که به بخش های پاییز و زمستان تفکیک شده است و هر بخش شامل سه فصل است که هرکدام از این فصل ها از زبان یکی از این سه دختر نقل می شود. این رمان ایرانی تاکنون فروش بسیار زیادی داشته است.

رمان ایرانی روی ماه خداوند را ببوس

 رمان روی ماه خداوند را ببوس توسط مصطفی مستور که یکی از نویسندگان بزرگ و نامی معاصر است، نوشته شده است و تا کنون نظر بسیاری از مخاطبان ادبی را به خود جذب کرده است. تاکنون چندین نسخه از این رمان به چاپ رسیده و بسیار پرفروش بوده است. داستان این رمان ایرانی داستان زندگی مردی ست که اخیرا در زندگی خود دچار اختلال وشک و تردید شده است و از بین بردن این شک به مطالعه می پردازد، در این بین نیز به دنبال یافتن سرنخ هایی از قتل یک استاد فیزیک می باشد و در ادامه ماجراهای مختلفی برای وی اتفاق می افتد. رمانی ماجراجویانه ، مبهم و گیرایی ست که با هنرمندی بی نظیری به رشته ی تحریر درآمده است.

دانلود pdf رمان ایرانی جای خالی سلوچ

رمان جای خالی سلوچ یکی دیگر از شاهکار های ادبی بزرگ محمود دولت آبادی می باشد که بسیار هنرمندانه و استادانه نوشته شده است. اساسا تمامی رمان های محمود دولت آبادی بسیار زیبا و بی نظیر هستند. خلاصه داستان این رمان ایرانی درباره زندگی زنی به نام مرگان است که مشکلات بسیار زیادی را متحمل می شود چرا که شوهر او ، سلوچ ( که نام داستان هم برگرفته از اسم او ست)، برای پیدا کردن کار، خانه و زندگی و زن و بچه ی خود را بی خبر رها می کند و به دنبال کار راهی شهر دیگری می شود. این دو (مرگان و سلوچ)  دارای دو فرزند پسر با نام های عباس و آبراو و یک دختر به نام هاجر نیز می باشند . که در این داستان فضای غم آلود احساسی و رنجی که مرگان در نبود سلوچ در زندگی می کشد را به زیبایی به تصویر کشیده شده است. این رمان ایرانی بی نهایت تاثیر گذار و زیبایی است که حین خوتندن احساسات غمناک موجود در ان به خواننده منتقل می شود و او را تحت تاثیر قرار می دهد.

کلام پایانی

از آنجا که دانلود pdf رمان ایرانی در بین رمان های دیگر جهانی بسیار درخشیده اند و جایگاه خود را در ادبیات جهانی پیدا کرده اند و در سراسر دنیا بسیار مشهور و شناخته شده هستند. از این رو در این مقاله تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا شما مخاطبان و خوانندگان عزیز و محترم را با چندین نمونه ی برگزیده و بزرگ از نویسندگان برجسته و مهم که تمام زندگی خود را وقف نویسندگی و ساخت آثار ادبی بزرگشان کرده اند و در اختیار شما قرار داده اند، آشنا کنیم. رمان هایی که به حق بسیار زیبا و استادانه به رشته ی تحریر در آمده اند. امیدوارم از خواندن این مقاله و دانلود  مطالعه ی  کتاب هایی که در اتدا تا الان، به آن ها اشاره شد، لذت برده باشید.
 موفق و موید باشید.
  • جدیدترین زمان به روز رسانی برابر است با : 1402/4/24 یا شنبه بیست و چهار تیر هزار و چهارصد و دو میباشد

    این کتاب به صورت مقاله ای کوتاه بود و تمامی صفحات این pdf در قسمت بالا برای شما تایپ گردیده است

  • درمان بیماری
  • برچسب ها

    آخرین کتاب های مشابه در دسته بندی دانلود کتاب رمان و کتاب داستان

    دانلود pdf کتاب و رمان های پلیسی
    تاریخ بروزرسانی : 2023-10-06 06:55:05
    نام نویسنده : جمعی از نویسندگان
    تعداد صفحهات رمان های پلیسی : نامشخص
    سایز کتاب رمان های پلیسی : متفاوت
    دانلود pdf رمان غمگین
    تاریخ بروزرسانی : 2023-07-15 07:20:04
    نام نویسنده : تعدادی از نویسندگان بزرگ
    تعداد صفحهات رمان غمگین : متفاوت
    سایز کتاب رمان غمگین : متفاوت
    نوع فایل دانلودی : کتاب های رایگان pdf و یا خرید فیزیکی موجود است
    دانلود pdf رمان ایرانی
    تاریخ بروزرسانی : 2023-07-15 07:15:05
    نام نویسنده : تعدادی از نویسندگان بزرگ
    تعداد صفحهات رمان ایرانی : متفاوت
    سایز کتاب رمان ایرانی : متفاوت
    نوع فایل دانلودی : کتاب های رایگان pdf و یا خرید فیزیکی موجود است
    دانلود pdf رمان طنز
    تاریخ بروزرسانی : 2023-07-15 07:10:05
    نام نویسنده : تعدادی از نویسندگان بزرگ
    تعداد صفحهات رمان طنز : متفاوت
    سایز کتاب رمان طنز : متفاوت
    نوع فایل دانلودی : کتاب های رایگان pdf و یا خرید فیزیکی موجود است
    دانلود pdf رمان عاشقانه
    تاریخ بروزرسانی : 2023-07-15 07:05:36
    نام نویسنده : تعدادی از نویسندگان بزرگ
    تعداد صفحهات رمان عاشقانه : متفاوت
    سایز کتاب رمان عاشقانه : متفاوت
    نوع فایل دانلودی : کتاب های رایگان pdf و یا خرید فیزیکی موجود است
    دانلود pdf رمان تخیلی
    تاریخ بروزرسانی : 2023-07-15 07:00:05
    نام نویسنده : تعدادی از نویسندگان بزرگ
    تعداد صفحهات رمان تخیلی : متفاوت
    سایز کتاب رمان تخیلی : متفاوت
    نوع فایل دانلودی : کتاب های رایگان pdf و یا خرید فیزیکی موجود است
    • کتاب های ویژه
    • جدیدترین ها
    • آخرین نظرات
    عشق به کتاب

    عشق به کتاب

    امید داریم از ما راضی باشید دانلود pdf کتاب- دانلود کتاب

    توضیحات

    توضیحات

    بخش های مهم سایت

    تماس با ما

    تماس با ما

    از طریق قرار دادنپیام در تلگرام با ما در ارتباط باشید آیدی : yashar_0007 با ما در ارتباط باشید

    سوال امنیتی : نام پایتخت ایران چیست ؟